Schrack Technik BH d.o.o., Mostar
  • Schrack i-CHARGE CION

    Nova linija stanica za punjenje električnih automobila i-CHARGE CION. Snaga u malom pakovanju!

i-CHARGE CION punionice za svaku priliku

Nova linija SCHRACK i-CHARGE CION stanica za punjenje nudi praktična rješenja punjenja električnih vozila u privatnom i javnom okruženju. Obzirom na male dimenzije ali veliku snagu, pogodne su za montažu i primjenu u obiteljskim kućama, javnim garažama, parkiralištima, trgovačkim centrima ...

Naše i-CHARGE CION stanice za punjenje pogodne su za unutarnju i vanjsku primjenu.

Osim navedenih značajki, podjela na kućne, polujavne i javne stanice za punjenje definira i način aktiviranja punjenja odnosno način naplate ukoliko je dostupan.

i-CHARGE CION sa kabelom, 11 kW

  • Kabel za punjenje: TIP 2 kabel za punjenje
  • Snaga punjenja: 11 kW
  • Napajanje: 400V, 16A (kabel za napajanje 5m)
  • Dimenzije / Težina: V490 Š274 D180 mm / 4,5 kg
  • Materijal kućišta : Plastika(PC); prednja strana svjetlo siva, stražnja strana plavkasto siva 
  • Električna zaštita: Integrirani detektor struje kvara 6mA prema IEC 61851
  • Usaglašenost: IEC 61851 Mod 3, CE kompatibilan, TÜV testiran
  • Sučelje: RS232, RS485
  • Podatkovna veza: MODBUS RTU
  • Temperatura okoline / Stupanj zaštite: -30°C do +50°C / IP54 IK10
  • Pogodna za unutrašnji ili vanjski prostor

kupi u internet trgovin

i

 

i-CHARGE CION sa kabelom, 22 kW

  • Kabel za punjenje: TIP 2 
  • Snaga punjenja: 22 kW (kod trofaznog priključka i maksimalne struje punjenja)
  • Napajanje (pri max snazi): 400V, 32A
  • Dimenzije / Težina: V490 Š274 D180 mm / 4 kg
  • Materijal kućišta: Plastika(PC), prednja strana svjetlo siva, stražnja strana plavkasto siva
  • Električna zaštita: Integrirani detektor struje kvara 6mA prema IEC 61851
  • Usuglašenost: IEC 61851 Mod 3, CE kompatibilan, TÜV testiran
  • Sučelje: RS232, RS485
  • Podatkovna veza: MODBUS RTU
  • Temperatura okoline / Stupanj zaštite: -30°C do +50°C / IP 54 IK10
  • Pogodna za unutrašnji ili vanjski prostor

kupi u internet trgovin

i

 

i-CHARGE CION sa utičnicom, 22 kW

  • Utičnica: TIP 2 
  • Snaga punjenja: 22 kW (kod trofaznog priključka i maksimalne struje punjenja)
  • Napajanje (pri max snazi): 400V, 32A
  • Dimenzije / Težina: V490 Š274 D180 mm / 4 kg
  • Materijal kućišta: Plastika(PC), prednja strana svjetlo siva, stražnja strana plavkasto siva
  • Električna zaštita: Integrirani detektor struje kvara 6mA prema IEC 61851
  • Usuglašenost: IEC 61851 Mod 3, CE kompatibilan, TÜV testiran
  • Sučelje: RS232, RS485
  • Podatkovna veza: MODBUS RTU
  • Temperatura okoline / Stupanj zaštite: -30°C do +50°C / IP 54 IK10
  • Pogodna za unutrašnji ili vanjski prostor

kupi u internet trgovini 

 

 

i-CHARGE CION, stanica za punjenje sa RFID čitačem kartica, 11 kW

  • Kabel za punjenje: TIP 2
  • Snaga punjenja: 3,7 kW do 11 kW
  • Dimenzije / Težina: V490 x Š274 x D180 mm / 4,5 kg
  • Materijal kućišta: Plastika(PC); prednja strana svjetlo siva, stražnja strana plavkasto siva
  • Električna zaštita: Integrirani detektor struje kvara 6mA prema IEC 61851
  • Usuglašenost: IEC 61851 Mod 3, CE kompatibilan, TÜV testiran
  • Sučelje: RS232, Modbus RS485, RFID lokal
  • Temperatura okoline / Stupanj zaštite: -30°C do +50°C / IP54 IK10
  • Pogodna za unutrašnji ili vanjski prostor

kupi u internet trgovini 

 

 

i-CHARGE CION, stanica za punjenje sa RFID čitačem kartica, 22 kW

  • Utičnica: TIP 2 
  • Snaga punjenja: 3,7 kW do 22 kW
  • Dimenzije / Težina: V490 x Š274 x D180 mm / 3,5 kg
  • Materijal kućišta: Plastika(PC); prednja strana svjetlo siva, stražnja strana plavkasto siva
  • Električna zaštita: Integrirani detektor struje kvara 6mA prema IEC 61851
  • Usuglašenost: IEC 61851 Mod 3, CE kompatibilan, TÜV testiran
  • Sučelje : RS232, RS485, RFID lokal
  • Podatkovna veza: MODBUS RTU
  • Temperatura okoline / Stupanj zaštite: -30°C do +50°C / IP54 IK10
  • Pogodna za unutrašnji ili vanjski prostor

kupi u internet trgovini 

 

 

i-CHARGE CION, javne stanice za punjenje. Budućnost je već počela...

Pomoću inteligentne stanice za punjenje i-CHARGE CION dobijate optimalno rješenje za punjenje električnih automobila u javnim prostorima. Stanica za punjenje je pogodna za javna parkirališta kao i za hotele i prodajne centre.

Zahvaljujući integriranom MID brojaču sa zaslonom, moguće je mjerenje preuzete električne energije tijekom procesa punjenja. Zahvaljujuci mrežnoj vezi preko OCPP 1.6, cijena punjenja može se lako izračunati.

Snaga koja Vas “vozi” naprijed.

Javna stanica za punjenje sa OCPP 1.6 online naplatom, 22 kW

  • Utičnica: TIP 2 
  • Snaga punjenja: 3,7 kW do 22 kW
  • Dimenzije / Težina: V490 x Š274 x D180 mm / 4 kg
  • Materijal kućišta: Plastika; prednja strana svjetlo siva, stražnja strana plavkasto siva
  • Električna zaštita: Integrirani detektor struje kvara 6mA prema IEC 61851
  • Usuglašenost: IEC 61851 Mod 3, CE kompatibilan, TÜV testiran
  • Sučelja : Ethernet RJ45 100 Mbps, RS232, Modbus RS485, RFID, OCPP 1.6 via GSM/4G/Ethernet, sukladno sa ISO 15118
  • Temperatura okoline / Stupanj zaštite: -30°C do +50°C / IP54 IK10
  • Pogodna za unutrašnji ili vanjski prostor

Prilikom slanja upita pozovite se na šifru EMCION22PO.

Pošaljite upit klikom

 

Dodatni pribor

Kako bismo zadovoljili sve tipove montaže CION stanica za punjenje, osigurali smo postolje od nehrđajućeg čelika za podnu montažu.

Podni nosač za i-CHARGE CION stanice za punjenje, za jednu stanicu

  • Širina: 203 mm
  • Visina: 1514 mm
  • Težina: 7,1 kg
  • Temperatura okoline: -40°C do +85°C
  • Tip: Pribor
  • Pakiranje: 1 kom.

kupi u internet trgovin

i

 

Podni nosač za i-CHARGE CION stanice za punjenje, za dvije stanice

 

  • Širina: 203 mm
  • Visina: 1514 mm
  • Težina: 7,1 kg
  • Temperatura okoline: -40°C do +85°C
  • Tip: Pribor
  • Pakiranje: 1 kom.

Prilikom slanja upita pozovite se na šifru artikla EMCIONS2--

kupi u internet trgovini  

Posljednjih godina gotovo svi proizvođači automobila ubrzano ulažu u razvoj što boljih i konkurentnijih električnih automobila. Po prvi puta u modernoj automobilskoj povijesti prodaja vozila u Europskoj Uniji s mogućnošću punjenja električnom energijom u rujnu je nadmašila broj registracija na novim vozilima koja koriste dizelsko gorivo. Udjel elektičnih vozila u Europi je dosegao do jučer nezamislivih 12%. Razvoj i sve veći broj električnih automobila zahtijeva i pripadajuću infrastrukturu. Dok prodaja električnih vozila u Europi bilježi porast od 110% broj punionica električnih vozila porastao je u istom periodu 58%. Stanice za punjenje električnih automobila bilježe sve brži tehnološki razvoj posljednjih godina. Tako i Schrack Technik prati i razvija svoju seriju stanica za punjenje i-CHARGE. Najnovija serija i-CHARGE CION koju predstavljamo u ovoj akciji u skladu je s najnovijim dostignućima na polju elektromobilnosti.

Stanice za punjenje podižu vrijednost dugoročne imovine objekta na kojem se nalaze, a one tvrtke koje se odluče postaviti ih aktivno sudjeluju u povećanju kvalitete zraka u urbanim sredinama i stječu epitete ekološki osviještenih tvrtki.

Svakog dana na cestama se povećava broj vozila. To za posljedicu ima povećanje ispušnih plinova iz tih istih vozila. Povećanje količine ispušnih plinova direktno utječe na veće onečišćenje okoliša.

Naš glavni cilj korištenja električnih automobila je punjenje električnom energijom po mogućnosti  iz obnovljivih izvora energije u cilju smanjenja emisije CO2. Sasvim sigurno, električni automobil je budućnost, za nas je najvažnije da se na vrijeme i cjelovito pripremimo na njihovo korištenje.

Od jeseni 2017. godine nova metoda ispitivanja električnih automobila koji se registriraju unutar EU podliježu novim normama. Nova norma (engl. WorldWide Harmonized Light Veicles Test procedures, WLTP) je oštrija od dosadašnje norme (engl. New European Driving Cycle, NEDC). Glavna zadaća novih normi je bolje usklađivanje laboratorijskih procjena potrošnje goriva i emisije CO2 s mjerenjima na cesti. Bez obzira na vanjsku temperaturu, brzinu kretanja, grijanje ili klimatizaciju unutarnjih prostora, mnogi električni automobili već postižu domet i veći od 300 km. Uz subvencije kojima vlade Europskih država pokušavaju orijentirati populaciju na korištenje električnih automobila, oni postaju sve privlačniji širem krugu kupaca.

SAVJET STRUČNJAKA

"Poželjno je bateriju vozila puniti manjim strujama punjenja, jer veće struje punjenja mogu dovesti do kraćeg vijeka trajanja baterije. Ukoliko je vrijeme problem bolje je samo nadopuniti bateriju onoliko koliko je potrebno do odredišta."

Punjenje električnih vozila

Izmjenična struja (AC) iz električne mreže pretvara se u istosmjernu (DC) za punjenje baterija na naponu koji odgovara ugrađenoj bateriji, odnosno potrebama vozila. Tim procesom upravlja sustav za nadzor baterije (engl. Battery Maintenance System, BMS).

Električna energija u električni automobil isporučuje se preko posebnih utičnica i kabela. osim za prijenos energije oni služe i za razmjenu podataka između vozila i punionice.

Dosadašnje iskustvo je pokazalo kako električni automobil punimo uglavnom kod kuće i/ili na poslu, što za prosječne dnevne potrebe od 34 km sasvim dobro pokriva gotovo sve potrebe većine stanovništva. S DC stanicama za brzo punjenje, u kojima su pretvarač i punjač ugrađeni u stanicu za punjenje, električna vozila se mogu koristiti i za putovanja na veće udaljenosti: dopunjavanje do 80% moguće je za manje od 30 minuta.

Postoje četiri načina punjenja, o čemu ovisi vanjska oprema za punjenje  i brzina punjenja.

Prvi način podrazumijeva punjenje na šuko utičnici, pri čemu se sustav za nadzor baterije i punjač nalaze u vozilu te nema komunikacije vozila i utičnice na punionici.

Drugi način je nadogradnja prvog, dodatno se koristi upravljački uređaj u napojnom kabelu. Taj kabel je dio opreme vozila, a punjač se nalazi u vozilu.

Treći način podrazumijeva punjenje izmjeničnom strujom preko utičnice tipa 2 na punionici, uz specijalni kabel do vozila. Postoji komunikacija između punionice i vozila, punjač se nalazi u vozilu.

Četvrti način podrazumijeva punjenje istosmjernom strujom, pri čemu postoji komunikacija vozila i punionice u kojoj se nalazi punjač. Punjenje je brzo jer se odvija uz veću snagu (eng. fast charging). Standardni priključak na vozilu može biti CHAdeMO  (CHArge de MOve) ili CCS (Combined Charging System)

Mjere zaštite

Stanica za punjenje mora biti odgovarajuće zaštićena. Naša preporuka za stavljanje stanice u rad koristite usluge kvalificiranog električara kako bi sigurnost bila u skladu s važećim tehničkim zahtjevima (zakonima i pravilnicima). 

Da bi se izbjegle moguće štete na proizvodima i-CHARGE i posljedično na povezanim električnim vozilima, prema Pravilniku o tehničkim zahtjevima za električne instalacije niskog napona, neophodno je osigurati zaštitu od prenapona u dovodnom vodu. Preporučujemo upotrebu kombiniranog odvodnika klase I + II.

Pored toga mora se ugraditi zaštitni prekidač i RCD sklopka ili kombinirani zaštitni prekidač. Trofazne stanice za punjenje mogu biti spojene monofazno, pod uvjetom da struja punjenja ne prelazi 16 A. Kod svih i-CHARGE proizvoda, struja punjenja se može podesiti pomoću DIP prekidača na regulatoru punjenja

Shema sa primjerom potrebne opreme: automatski prekidači, FI zaštitna sklopka i prenaponska zaštita

Shema sa primjerom potrebne opreme: automatski prekidači i kombinirani MCB/RCD prekidač